आजको अभिवादन

साथि तिमी मलाई सम्झेर मेरो ब्लगसम्म आयौ तिमीलाई दूई हात जोडी नमस्ते भन्छु तिम्रो सफलताको सधैं कामना गर्छु । सन्जु दा

Message for you!

तिमीले दिएको मायामा बलिदान थियो बुझ्नलाई मैले चोटै खानु पर्ने दर्द तिमीले मेरो निम्ति पायौ तर कहिल्लै बुझ्न सकिन बुझ्ने कोशिस पनि गरिन । अफसोस लागेर आउँछ मैले किन गरे त्यस्तो ।

Wednesday, November 30, 2011

मानिसहरु शरीरको वजन घटाउने सबैभन्दा असल उपाय


डायटिङ भन्ने बित्तिकै प्राय: मानिसहरु शरीरको वजन घटाउने सबैभन्दा असल उपाय खाना कम खाने तथा व्यायामसँगै गर्ने भन्ने बिचार गर्छन, तर हालै हार्वर्ड बिश्वबिद्यालयको रिसर्चकर्ताहरुको टोलीले मोटापा घटाउने तथ्य सबैभन्दा असल उपाय पहिले व्यायाम गर्नु नै हो भनि पत्ता लगाएका छन् ।
शारिरीक गतिबिधि र खाने बानी बिच मिगुयल अलोंसो रिसर्चटोलीहरुका अनुसार एक-आपसमा गहिरो सम्बन्ध भएको बताउछन् ।
वजन घटाउनको लागि डेटाको बिश्लेषण अनुसार यो साबित भएको छ कि नियमित शारिरीक व्यायामका साथै खानाको पनि उत्तिकै जरुरी रहन्छ ।भला कि यदि तपाई व्यायामले शारिरीक वजन र खानको मेन्यु मिलाउन सक्नु भयो भने सफलतापूर्वक शरीरको वजन घटाउन सक्नु हुन्छ । साथै रिसर्चटोलीका अनुसार समय मिलाएर सधै व्यायाम गर्नाले शरीरमा बढी भएका बोसो मोटापा निष्कासन गर्न सकिन्छ ।

No comments:

Featured Post

नेपाल

  नेपाल, एक दक्षिण एसियाली देश हो, जसले भूतपूर्वीमा चीन, पश्चिममा भारत, दक्षिणमा भारत र पश्चिममा भूटानसँग साटो गरेको छ। यो एक संविधानिक संरच...

धेरै हेरिएको