आजको अभिवादन

साथि तिमी मलाई सम्झेर मेरो ब्लगसम्म आयौ तिमीलाई दूई हात जोडी नमस्ते भन्छु तिम्रो सफलताको सधैं कामना गर्छु । सन्जु दा

Message for you!

तिमीले दिएको मायामा बलिदान थियो बुझ्नलाई मैले चोटै खानु पर्ने दर्द तिमीले मेरो निम्ति पायौ तर कहिल्लै बुझ्न सकिन बुझ्ने कोशिस पनि गरिन । अफसोस लागेर आउँछ मैले किन गरे त्यस्तो ।

Wednesday, November 11, 2020

XR र म

तिमीसँग भेट भएको दूई बर्ष भएछ तिमीले मेरो साथ छोडेको छैनउ मैले तिमीलाई अरुले भन्दा जोगाएर राखेको छु । तिमी कहिलेकाही यस कुमारको गित झै र मौसम झै बद्लिन्छौ पनि र मैले केहि भइन । मैले तिमीलाई पाउन चालिस चालिस बर्ष कुरी रहे ।
दूई बर्ष अगाडी मात्र तिमी किन ? मैले बिर्सिएन भने मलाई थाहा छ २००९तिर पोड भएर आएउ । कहिले 3 कहिले 4,5,6 रे कहिले पलस पनि भएउ 8 भएउ पलस पनि भएउ हुदाँ हुदाँ XR हुदाँ को भेटमा अति रमाइला पलहरु पनि बिते तर तिम्रो मेमोरी 128 कम भो मलाई मैले तिमीलाई नै भरोसा गरेर अझ साथ दिन्छौ होला तिमीलाई तिम्रो मेमोरी 50 थप्दा नि परिवर्तन तिमीमा देखिएन झै लाग्छ तिमी हेर्दा सब ठिक ठाक छ तिमीलाई कसैले वा वा पनि भन्छन कसैले त राम्रै हो कतिले हातमा पर्दा जोगाउन सक्दैनन् पनि तर म चै समालि तिमीलाई साथैमा राखेको छु ।
अरुले तिम्रो मेमोरी कम भो भनेर तिमीलाई रोज्दैन तर म त तिमीलाई नै बढाउन उठाउन चाहे पानी हिउ जाडो गर्मीमा पनि साथमा राखी न्यानोपन दिए । तिमीले कतिको बिश्वास गर्छौ र साथ दिन्छौ थाहा छैन साथ दियौ भने म पनि तिम्रो मेमोरी बढाएर भएनि चलाउछु। समालेर राख्छु तिम्रा पोजीटिप कुरा सम्झन्छु । तिम्रा सन्तानले कतिलाई जोडेको छ कतिलाई त बिछोड पारेको छ । नानीहरुको भविष्य बिगारेउ रे पनि भन्छन् । अब तिम्रै दिन आइ रहेको छ तिम्रै साथ दिदाँ सबैको भलाई हुन्न र भन्या अहिले ठिक भए पछि पनि ठिक हुन् र ? जमाना अनुसार आफुलाई अपडेट हुन तिमीले सिकाएउ यार तिमीलाई धन्यबाद छ । यार तिमीलाई किन अरुले दोष दिन छोड्दैन ह भन्या ? सबैकुरा अपडेट भयो तर म भन्ने चै अपडेट भएन । कुनै बेलाको स्टाटसको उत्तर पनि यसैमा दिए । अन्तमा तिमी ढुक्क होउ तिम्रो फिटिक्कै छैन तिमी लागि रह मेरो साथ सदा रहनेछ । टेन्सन तिमीमा होइन तिमीलाई कसरी चलाउछन् त्यसैमा रहे ~~~

No comments:

Featured Post

नेपाल

  नेपाल, एक दक्षिण एसियाली देश हो, जसले भूतपूर्वीमा चीन, पश्चिममा भारत, दक्षिणमा भारत र पश्चिममा भूटानसँग साटो गरेको छ। यो एक संविधानिक संरच...

धेरै हेरिएको