आजको अभिवादन

साथि तिमी मलाई सम्झेर मेरो ब्लगसम्म आयौ तिमीलाई दूई हात जोडी नमस्ते भन्छु तिम्रो सफलताको सधैं कामना गर्छु । सन्जु दा

Message for you!

तिमीले दिएको मायामा बलिदान थियो बुझ्नलाई मैले चोटै खानु पर्ने दर्द तिमीले मेरो निम्ति पायौ तर कहिल्लै बुझ्न सकिन बुझ्ने कोशिस पनि गरिन । अफसोस लागेर आउँछ मैले किन गरे त्यस्तो ।

Friday, January 01, 2021

2020 and Me


भन्छन् मिलन पछि बिछोड अवश्य हुन्छ । थाहा छैन तिमीसित कसरी भेट भो तिमी पनि 2021 जस्तै मेरो उजाड जीवनमा आएर हरियाली बनाउने कोशिश त गर्यौ म कति हरियाली भए तिमीले मुल्लाङ्कन गरेकी छौ । 

तिमीसँग बिताएका ति हरेक पलहरु अझै आशा बनिरहेको छ । भोलि के होला हिजो भएका ति सुन्दर पलहरुको सम्झनाले 
2021 पनि तिमी याद आइरहने छौ । तिम्रा हात समाएर आज यहाँ आए भोलिको दिन कसलाई के थाहा उकालो लाग्न छोड्नु चै हुन्न । 

तिमीसँग हरेक पल हरेक साँझ साथ रहु जस्तो त लाग्यो नि तिम्रो हात नै समाई सँगै सधै अंगालो बाँधी नै मन लागे पनि 
तिमीलाई मबाट टाढा हुन मन नहुदै पनि हिजोबाट तिमी म भन्दा पर गएरै छोड्यौ होइन रोक्नलाई त कति प्रयास मेरो जारी नै तर तिमी रोकी गइ नै रह्यौ मुटु माथी ढुंगा राखेझै भो मलाई तिमी मलाई छोडेर नै गइ हिड्यौ तिम्रो ईच्छामा त मेरो के लाग्छ र ? कति मायाका फूलहरु थुपारेको थिए कति शितहरु सँगालेको थिए ति सबै बियोग भै दियो तिमी गइ नै दियौ छोडी नै गयौ । 

तर पनि तिमीलाई मान्नु पर्छ वा क्या छौ तिमी आफुले साथ छोडे पनि तिमीले मुटुमा नै टाँसी राखेको मायालाई मलाई कुशुमे रुमाल रुपी माया 2021 लाई मेरो साथ छोडेर जाँदा तिमी महान रहेछौ भन्ने सोचेको छु । थाहा त छैन नै तिम्रो साथ हुदाँ बिताएका पल जस्तै बनाउन सकिन्छ कि आशा त छ । र पनि तिमी याद आइ रहने छौ । तिमीलाई मेरो माया रहने छ । तिमीले मेरो लागि गरेका धेरै छौ । थाहा छैन मैले तिमीलाई के दिए । 

No comments:

Featured Post

नेपाल

  नेपाल, एक दक्षिण एसियाली देश हो, जसले भूतपूर्वीमा चीन, पश्चिममा भारत, दक्षिणमा भारत र पश्चिममा भूटानसँग साटो गरेको छ। यो एक संविधानिक संरच...

धेरै हेरिएको